Outfit: Scalloped Skirt





I have seen scalloped skirts or dresses everywhere this summer and 'cause I really 
like the shape, I had to sew one for myself as well. 
I searched for a pattern I could use and soon found one which had a simple shape 
where the scallops would be a great finish.

I combined it with my favorite blouse, some espadrilles and my new Phillip Lim Bag.

I'm recently enjoying the free time with my family. We are doing lots of fun stuff and 
explore a lot of Bavaria since it's all new to us. So far I can say we LOVE it!!! 




Skirt: Made by me (Burda Style 8/14, 122B)
Blouse: H&M
Sunnies: Marc Jacobs
Espadrilles: Bershka (old)











Kommentare

  1. Liebe Frau Schwalke, ich bin eine Kollegin von Johannes und er hat mir heute Ihren Blog gezeigt. Gerade in meiner Mittagspause ... und vielleicht auch ein paar Minuten länger *ups*, habe ich gestöbert und ein paar wahnsinnig tolle Röcke entdeckt!! Ich liebe Röcke über alles und unter anderem den auf den Bildern oben :) Wäre es möglich so einen für mich von Ihnen machen zu lassen? Vielen Dank :) Ich kann es außerdem kaum abwarten ein paar DIY Projekte für meine Wohnung nachzubasteln. Ganz liebe Grüße, Pia

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen