Outfit: Preparing For Winter










Pimkpie Leather Jacket (also like this one)
Vintage Cashmere Sweater (also a lovely option)
 Konplott Earrings (similar ones)
H&M Skirt (similar here)
John Richmond Sunnies
Wanawake Clutch (similar here)
Lookbookstore Ring (find a similar option here)
H&M Boots (really nice ones here)


I've always loved to prepare the garden for winter. A couple of weeks ago we (or should I say our kids forced us to at first;o) did a little gardening: rake all old leaves to big piles, get some firewood, water the plants...When we started all the four of us with each a rake in our hands it turned out to be real fun. The kids threw themselves into the piles (so we had to rake over and over again but they were so happy!) and were eager to put all leaves into a big bag. They had red cheeks and were so happy to be outside and help us. It's always a real pleasure to see how they do want to help out and try out new things. I just love that childish curiosity:o)

My outfit was not that appropriate for real gardening but a little raking was ok;o)
I'm just obsessed with that biker jacket. I can wear it with every single piece from my closet (at least it feels like it) and sometimes I'm in a 'red' mood:o) So there was only a small leo accent I needed and all was settled. I have to say next time I would rather wear my new Hunter Boots. But I will write about that change of mind in one of the next posts:o)
How do you like my outfit?

**********************

Ich fand es schon immer herrlich den Garten winterfest zu machen. Vor ein paar Wochen wurden wir quasi dazu gezwungen, da unsere Kinder so gerne harken:o) Doch einmal dabei, fand ich es herrlich. Ich liebe es zu sehen, wie sauber es anschließend ist:o) Allerdings wurde uns das Vergnügen öfters beschert, da die fertigen Haufen desöfteren durch Hineinspringen und Herumwühlen wieder zerstört wurden. Doch ich muss zugeben, dass ich auch mitgemacht habe, denn ich will, dass meine Kinder sowas kennenlernen und schön finden. Im Laub herumhüpfen, durch Pfützen springen, all so etwas finde ich wunderbar für Kinder. 

Mein Outfit war nicht so ganz gartentauglich, doch für die ganz groben Arbeiten musste mein Liebster dann einspringen;o) 
Die Jacke könnte ich momentan ständig tragen. Sie passt zu fast allen Sachen aus meinem Schrank und ist easy zu stylen. An diesem Tag hatte ich auch mal wieder besondere Lust auf die Farbe Rot. Manchmal überkommt es mich und dann will ich etwas Rotes tragen. Inklusive Lippenstift und Nagellack. Dazu dann noch ein Tüpfelchen Leo und schon ist das Outfit fertig. 
Wie gefällt es Euch?


Shop the Post:








Kommentare

  1. love your jacket

    itsjustshalay.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful!!!

    xo, Shauna

    www.lipglossandlace.net

    AntwortenLöschen
  3. Love your jacket and bag. xx

    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Great outfit. Love the leather jacket

    Made in Mauve

    AntwortenLöschen
  5. Die Farbkombi ist ganz ganz toll und ich liebe das Leo-Muster dazu!

    XX aus Nürnberg
    Jecky
    Want Get Repeat

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen