Outfit: Packing My Bags... Part II












Floral Embroidery Dress - Navy from Lookbookstore * // River Island Sunnies & Necklace // DKNY Bag // Dorothy Perkins Belt // Primark Shoes (similar here)


Dies ist das zweite Kleid, das ich mit in den Urlaub nehmen werde. Es ist perfekt, um abends in der neuen Bar des Hotels einen Cocktail trinken zu gehen:o) Ihr könnt es aktuell bei Lookbookstore kaufen und ich muss sagen, dass ich auch die Qualität ok finde. Wobei dieses Kleid hier doch arg kurz ist...;o)

Ich habe es mit meiner neuen Kette von River Island kombiniert, deren Farben ich wunderschön finde, und passend dazu ein kleines rosa Täschchen und hohe beige Pumps


Ich freue mich schon, es im Urlaub zu tragen:o)






This is the second dress I'm gonna take with me. It's perfect for going out at night, drink a cocktail and relax with my hubs. I got it from Lookbookstore and I have to say it's comfortable and the quality is also ok. Maybe it's a bit short...;o)

I combined it with my new necklace I got from River Island, a pink bag and some beige pumps


I'm so looking forward to our family time at the beach:o)





Bloglovin // Instagram // Facebook // Twitter // Shop My Style


Kommentare

  1. that color of blue looks gorgeous on you! Love how you paired it with that orange necklace too!

    The Style Scribe

    AntwortenLöschen
  2. What a chic dress, love the blue!
    http://fashion-soup.com/

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen