Instagram Snapshots


Selfie-time:o)

Lunchtime

Wonderful working place:o)

Picnic with my boys...me running behind them with the pram, 
sitting down for a minute, getting up again...not very relaxing...;o)

New mirror for our hallway...love it!!

Ootd

Time for some Scrapbooking...

A very beautiful skirt from My Style Hit:o)

Little rascal:o)

After work-out program:o)

Some cookies after a very exhausting day...

Time to read about the latest trends and some gossip:o)
 
New sunnies from Pucci:o)

Shortly before getting soaked through by a heavy rainstorm

Some new pink girly stuff:o) How cute are these fake macarons??:o)


I wish you all a very nice day!! If you want to know more about my Instagram, just follow me @thedressbakery:o)

Kommentare

  1. deine candybag ist ein traum!!!! ich liebe sie! aber deine zwei kleinen rackern kann sie bei weitem nicht das wasser reichen, die sind einfach nur zucker :)))
    LG laura
    www.dresscodefabulous.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke meine Liebe:o) Das freut mich total:o) Im Moment sind sie ausnahmsweise auch wirklich süß und nicht nur frech;o)
      Liebe Grüße!!

      Löschen
  2. Schöne Schnappschüsse! Hab jetzt totalen Gusta auf Cookies ;) Deine Statementkette gefällt mir total gut!

    Liebe Grüße
    Julia

    littlestfashionshow.blogspot.co.at

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dankeschön:o) Ich backe die Cookies auch ein bisschen zu oft, glaube ich;o)

      Löschen
  3. Tolle Insta-Pics - vor allem Deine Sonnenbrille, uiiiii!!Die hat es mir ziemlich angetan :-) ... - Liebe Grüße aus Wien,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    AntwortenLöschen
  4. I always love following your Insta! Such cute pictures :)

    Maggie
    www.PolishedClosets.com

    AntwortenLöschen
  5. Oh der Salat sieht ja so lecker aus! Tolle Bilder! Folge Dir echt gerne!

    Liebste Grüße aus Nürnberg
    Anja

    AntwortenLöschen
  6. Nice pictures! Love your furla bag, adorable color:)

    http://rococostyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen