Outfit: Overall In Winter







Recently my best friend from South Korea was in town and since she slept a few nights at our place I could snap her cute little bags and take some pics with them;o) I really am missing a great red bag in my bag collection and this one from Marc Jacobs is pretty great. Not too big but still enough space for the most important things like my wallet, Iphone, keys, chewing gum and raisins for my kids. I never leave the house without some in my pocket in case I have to bribe them not to run around while shopping some groceries;o)
I also took out my short jumpsuit because temperatures are getting friendlier and more spring-like every day...I'm so looking forward to see a LOT of sun quite soon:o)
Have a nice Tuesday everyone!!





Jacket - Zara
Jumpsuit - made by me (Burda Style 5/13, 129A)
Scarf - Louis Vuitton
Bag - Marc by Marc Jacobs (borrowed from my friend)
Ring - Lookbookstore
Shoes - Catwalk by Deichmann





Kommentare

  1. very nice look! love your jacket and the booties!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    AntwortenLöschen
  2. Das Täschchen ist ja sooooo süß!!! Tolle Shorts und schöne Bilder!

    Liebste Grüße aus Nürnberg
    Anja

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful photos! Loving the jacket!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    AntwortenLöschen
  4. Mit den Shorts wäre es mir momentan noch vieeeeel zu kalt. Ich bin so eine Frostbeule... ^^
    Die Tasche ist wirklich cool, eine schöne Farbe. Und so richtig große Taschen mag ich immer nicht so ganz, so kleinere sind schon praktischer.

    AntwortenLöschen
  5. This look is so beautiful - I love the belted jacket over shorts in a cold climate! Very bold.

    x. jill
    beck daily

    AntwortenLöschen
  6. Das steht dir ausgezeichnet. Die Kombi gefällt mir sehr gut! Vor allem die Tasche passt perfekt dazu!

    Viele Grüße,
    Verena von whoismocca.com
    Bloglovin' // Facebook // MyStyleHit

    AntwortenLöschen
  7. du siehst wieder mal ganz toll aus. und die jacke find ich wunderschön, hab in meinem vorletzten post eine total ähnliche an :D
    würde mich riesig freuen, wenn du mal bei mir vorbeischaust und einen kommentar hinterlässt.
    lg laura vom fashionblog
    www.dresscodefabulous.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. Sehr schöne Bilder, du siehst wie immer ganz fabelhaft aus!
    Die Tasche ist traumhaft!
    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    AntwortenLöschen
  9. Ein ganz toller Look! Besonders gut gefällt mir der Schal!

    Liebe Grüße

    Tanja
    www.modelovers.de

    AntwortenLöschen

Kommentar veröffentlichen