Leo gone wild











Dress - made by me (Burda Style 10/09, 117), sunnies - John Richmond, bag - faith, shoes - Catwalk by Deichmann, necklace - Dorothy Perkins, bracelet - H&M, ring - H&M


Am letzten Samstag war so schönes Wetter, dass mir in diesem Kleid fast zu heiß war, doch ich wollte es unbedingt anziehen, um meine neue Tasche von faith auszuführen:o) Nach einer kleinen Runde durch den Park landete ich in einem gemütlichen Eiscafé, wo ich mich mit meinen Freundinnen zum Quatschen traf. 
An dem Kleid mag ich die Farbe sehr gerne und durch die halblangen Ärmel ist es mit einer Strumpfhose auch durchaus etwas für die Übergangszeit.
Ich wünsche Euch einen schönen Mittwoch!


Last saturday we could enjoy a very warm day with much sun and a blue sky. It was a little too hot in this dress but I wanted to take along my new bag so this dress was already in my head as a perfect match. 
After a small round through the park I went to a cozy ice-café with my friends and enjoyed sitting in the sun with a coffee. 
About this dress I like especially the color because most of the time you can find only brown-based leo-prints so I was lucky to find this fabric. With the small sleeves I can also wear it during fall with some tights.
I wish you all a happy wednesday!

Kommentare